08 Feb 2021, 23:06
Dobrý den, potřeboval bych pomoct s dnešní ztrátou dat v aplikaci. Kvůli přesunu dat ze starého telefonu do nového jsem si dnes zakoupil Premium účet. Na starém telefonu jsem již dříve měl aplikaci propojenou se zálohovacím účtem (nejspíš dřív byla záloha na server zdarma). Bohužel po opětovném spuštění a aktivovaným Premium účtem na starém telefonu došlo k automatické obnově dat z roku 2018 (přesně z 22.1.2018). Když jsem aplikaci spustil i na novém telefonu, tak došlo rovněž k obnově z roku 2018. Bojím se teď, že novější data vůbec na serveru nejsou, byť si myslím, že v aplikaci se ukazovalo, že poslední záloha je někdy z konce ledna 2021 (ta by mi stačila).
Je možné s tím něco provést a získat data za poslední 2 roky zpět?
Starý telefon zatím nemám po factory resetu, takže tam je stále původní aplikace Spotreba a snad i s původními daty. Pokud bude potřeba, tak určitě rád zašlu požadované soubory k analýze/obnově.
Snad data půjdou zachránit, protože v opačném případě by mi Premium účet byl úplně k ničemu.
Díky za pomoc! Honza