Dobrý deň. Dnes som si od roku 2015 zakupil premium účet. A najnovšie záznamy sa mi vymazali v aplikácii. Pred tým som pozeral vo web aplikácii, že posledný záznam mám 13.1.2018 zozálohovaný. No v mobilnej aplikácii som mal údaje až do dnes. Prechádzam na druhý telefón a tak som si chcel dáta zálohovať a rozhodol som sa zaplatiť takmer 10 € za premium účet aby som o dáta neprišiel a mohol plynulo pokračovať. Šiel som teda v mobilnej aplikácie a klikol na Zálohu údajov a tam Zálohovať údaje. Napísalo dáta boli úspešne zozálohované. No v zozname mi zostali iba záznamy o tankovaní do 13.1.2018, už aj v mobilnej aplikácii. Tie aktuálnejšie sú tam není. Dá sa to ešte nejako obnoviť? Kde by mohla nastať chyba? Ďakujem za rady.
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácieZatvoriť