18 Apr 2016, 17:29
Pane, žiaľ, nerozumiete sa do problematiky definovania, nasimulovania, určenia, fix-test-fix-test, zapracovania opráv do app, nahodenie app do gplay a po scvhálení uvoľnenie k stiahnutiu. Je to dlhší proces, ako si myslíte. Tento problém sa žiaľ nedá vyriešit jednoduchým prepísaním jedného kusu kódu na webe, pretože tento problém je spätý s mobilnou aplikáciou, čo je úplne iný level fixovania a uvolňovania updatných verzii app. Problémy na webe, ak sa nejaké vyskytnú opravujeme za pochodu.. Niekedy odpovedáme obratom, že problém je fixnutý. S mobilnými aplikáciami to však nie je také jednoduché.
Súčasne však zdôrazňujem, že problém, ktorý máte sa prejaví IBA pri používaní našej appky na dvoch a viac mobilných zariadeniach. Ak appku budete používať iba na mobile a tabletu sa ani nedoktnete, resp. na ňom nebudete appku používať, záloha a sync údajov je bezchybný, o čom svedčí každý jeden spokojný používateľ.
Poprosil by som Vás teda, aby ste do doby, kedy do gplay uvoľníme fix nepoužíval appku na dvoch mobilných zariadeniach.. Verím, že to nie je pre Vás tak nevyhnutné, aby ste po dobu, kedy dáme sync doporiadku, nemohol používať appku len na jednom zariadení.
Verte, že nás táto situácia mrzí. Nie sú to len slová, snažíme sa čo to dá. Som si istý, že po oprave chýb budete s používaním appky spokojný.