Aktualizácia

Tu sa budú sústrediť všetky dôležité oznámenia a zmeny na fóre, ako aj nášho webu spotreba.sk

Aktualizácia

18 Feb 2016, 09:29

Po najnovšej aktualizácii si nemôžem zálohovať dáta pridané v aplikácii smartfónu na zálohovací mail.Doteraz tento problém nebol.Čo stým? :oops: :oops:
alanrot
 
Príspevky: 2
Registrovaný: 03 Sep 2015, 14:04

18 Feb 2016, 11:21

zdravim,

stiahnite si najnovsiu aplikaciu, pretoze zjavne mate verziu na ktorej bol problem, ze akonahle sa spravia jazdy nie je v nich uvedeny typ ci sukr/alebo firemna,
potom to pri synchronizovani hadze chyby,

ked si posledne 3 - 4 jazdy otvorite a ulozite, uz to bude fungovat

ospravedlnujeme sa
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59

19 Feb 2016, 08:30

Atlas píše:zdravim,

stiahnite si najnovsiu aplikaciu, pretoze zjavne mate verziu na ktorej bol problem, ze akonahle sa spravia jazdy nie je v nich uvedeny typ ci sukr/alebo firemna,
potom to pri synchronizovani hadze chyby,

ked si posledne 3 - 4 jazdy otvorite a ulozite, uz to bude fungovat

ospravedlnujeme sa

najnovsiu aplikaciu mam a aj po tom,ako som sa drzal navodu to nefunguje.ako dalej?
alanrot
 
Príspevky: 2
Registrovaný: 03 Sep 2015, 14:04

19 Feb 2016, 17:51

Kontaktujte nás prosím priamo cez aplikáciu "Online podpora"
Budeme tak mať o Vašom problém o čosi viac info.
Ďakujeme
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť