upozornenie na drobnú chybu

Informujte nás o vašich problémoch s fórom, prihlasovaním, webom či appkou...

existuje riešenie?

02 Feb 2017, 13:34

zdravím,

máte už prosím riešenie na môj problém z 13 Okt 2016, 12:32?

ďakujem,

Pistik
Pistik
 
Príspevky: 4
Registrovaný: 06 Máj 2014, 00:26

02 Feb 2017, 13:52

Dobry den,

hm, v rovnaky den prebehla komunikacia medzi mnou a kodermi, kde bolo navrhnute toto riesenie pre zapracovanie: Ak je mobil bez internetu, ale ma zapnutu automaticku synchronizaciu a je zmeneny/zapisany/vytvoreny nejaky zaznam, tak sa v appke automaticky nastavi ze pri najblizsom stave ked bude pristupny internet, tak vykona celu zalohu.

16.10.2016 bol v gplay vydany update appky, veril som, ze tento problem sa vyriesil a dalej som sa mu nevenoval..

Pravdepodobne to vsak ostalo koderovi na stole :/

Ospravedlnujem sa, povazoval som vec za vybavenu..

Mame rozpracovany dalsi update drobnych fixov, ktory by mohol ist do googple play verim do konca miesaca/v priebehu marca.. Pripisujem na zoznam overenie synchronizacie udajov v pripade, ze je mobil bez mobilnych dat..

Dakujem za trpezlivost pochopenie ;)
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59

02 Feb 2017, 16:20

dobrý deň, ďakujem za snahu. medzičasom som vymazal všetky záznamy (chronologicky spätne) jún - august 2016 a znova zadal chronologicky cez WEB - nie mobil - teraz sa mi to zobrazuje správne aj v mobile.
Pistik
 
Príspevky: 4
Registrovaný: 06 Máj 2014, 00:26

02 Feb 2017, 16:24

prijemne stravena sobota? :roll:
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť