Stráta dat po přechodu na Premium účet

Informujte nás o vašich problémoch s fórom, prihlasovaním, webom či appkou...

Stráta dat po přechodu na Premium účet

08 Feb 2021, 23:06

Dobrý den, potřeboval bych pomoct s dnešní ztrátou dat v aplikaci. Kvůli přesunu dat ze starého telefonu do nového jsem si dnes zakoupil Premium účet. Na starém telefonu jsem již dříve měl aplikaci propojenou se zálohovacím účtem (nejspíš dřív byla záloha na server zdarma). Bohužel po opětovném spuštění a aktivovaným Premium účtem na starém telefonu došlo k automatické obnově dat z roku 2018 (přesně z 22.1.2018). Když jsem aplikaci spustil i na novém telefonu, tak došlo rovněž k obnově z roku 2018. Bojím se teď, že novější data vůbec na serveru nejsou, byť si myslím, že v aplikaci se ukazovalo, že poslední záloha je někdy z konce ledna 2021 (ta by mi stačila).
Je možné s tím něco provést a získat data za poslední 2 roky zpět?
Starý telefon zatím nemám po factory resetu, takže tam je stále původní aplikace Spotreba a snad i s původními daty. Pokud bude potřeba, tak určitě rád zašlu požadované soubory k analýze/obnově.
Snad data půjdou zachránit, protože v opačném případě by mi Premium účet byl úplně k ničemu.
Díky za pomoc! Honza
MGZ_Johny_cz
 
Príspevky: 3
Registrovaný: 13 Jan 2014, 17:57

09 Feb 2021, 02:27

myslim ze tato apka je mrtva a aj toto forum. posledny update apky bol v maji 2019, na fore uz nikto z adminov neprispieva takze asi je to uz mrvte tu
Vilcek
 
Príspevky: 4
Registrovaný: 26 Mar 2015, 11:11

09 Feb 2021, 10:06

Bohužel se bojím, že máte pravdu. I podle komentářů na Google Play storu. Měl jsem si ty komentáře přečíst dřív, než jsem si koupil Premium....nechápu, že to vůbec nabízí, když je aplikace mrtvá :-(. Zkusím ještě přímo poslat dotaz na mail, bohužel jsem si ani neudělal export dat do CSV.
MGZ_Johny_cz
 
Príspevky: 3
Registrovaný: 13 Jan 2014, 17:57

11 Feb 2021, 15:08

Jen se zde podělím o výsledek, že problém byl vyřešen obnovou dat z předchozí zálohy za pomocí podpory na Facebooku Spotreby.sk, popřípadě pro lze kontaktovat podporu na emailu info@spotreba.sk.
Tím chci jen říct, pro ostatní uživatele, že je možné se ještě dovolat nějaké podpory a řešit některé potíže s aplikací. Děkuji!
MGZ_Johny_cz
 
Príspevky: 3
Registrovaný: 13 Jan 2014, 17:57

21 Feb 2021, 14:39

Ja si koupil Premium asi rok nebo 2 zpět mám tu 5 vozidel, servisy, upomínky, poznámky. Prostě vše. A tak nějak jsem si říkal dneska že kuknu na forum a koukám. Mrtvo na jak na hřbitově. Bude to asi divné ale zeptám se.....kam jste přešly? Už po druhé budu všechno tahat někam pryč. Nebaví mě to, vždycky to končí za rok nebo za 2.
Bee84
 
Príspevky: 11
Registrovaný: 23 Máj 2015, 08:01

koniec

26 Aug 2021, 09:17

Zistil som že u Slovákov je to tak. Niečo dobre vymyslieť, nalákať ľudí, potom dať nejaký poplatok a po vybratí prachov skončiť. To je slovenský spôsob podnikania. A zažil som to tu viackrát.
pardonik
 
Príspevky: 21
Registrovaný: 19 Apr 2016, 07:37


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť