Problém zálohy z APP na WEB

Informujte nás o vašich problémoch s fórom, prihlasovaním, webom či appkou...

Problém zálohy z APP na WEB

08 Mar 2016, 17:04

Ahojte,
všimol som si, že od istej doby mi nefunguje synchronizácia dát z APP na WEB. Chyba sa stala pravdepodbone u mňa, keď som urobil rovnakú zmenu v rovnakom čase aj v telefóne, aj na webe. Teraz ale nedokážem vynútiť zálohu z app na web (funkcia "zálohovať údaje"), a keď si vyexportujem dáta z app do .csv, upravím .csv nech sú všetky dáta v správnom tvare, aj tak dostanem hlášku "Nesprávne zadané údaje".
Skúsil som si vytvoriť nové vozidlo a doňho importovať len základné položky (dátum v správnom tvare, startodometer, endodometer). Tá istá chyba. Skúšal som aj jednu jedinú položku, stále rovnaká chyba. Už neviem čo viac skúšať. Jedine nanovo vytvoriť profil, čo by som nechcel :)

Chápem, že do budúcna mám robiť zmeny len na jednom mieste a potom hneď preniesť údaje na to druhé...
Števo
Stevo
 
Príspevky: 3
Registrovaný: 14 Dec 2015, 14:48

09 Mar 2016, 08:50

Dobry den, vieme Vam obnovit udaje zo zalohy.. viete nam povedat datum, kedy sa zacali problemy?
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59

09 Mar 2016, 11:33

Dobrý deň,

ďakujem za promptnosť. Netuším kedy mohlo dôjsť k problémom. Ale všetky dáta mám v telefóne a exportoval som si ich do .csv
Takže ak sa dá, poprosím Vás úplne vyčistiť celý profil a ja si už naimportujem dáta z .csv (teda dúfam že to funguje :))
Po obnovení mám niečo urobiť na telefóne? Vymazať všetky údaje aplikácie?
Stevo
 
Príspevky: 3
Registrovaný: 14 Dec 2015, 14:48

09 Mar 2016, 17:51

Dobry den,

Zistili sme, ze problem je s Vasimi jazdami.. v jednej z predchadzajucich verzii app sa neuvadzalo sukromna/firemna jazda.. dnes to vdak uz je povinna polozka..

Teraz mate u tychto jazd tuto polozku nevyplnenu, to zjavne robi pri zalohe udajov..

Naschodnejsie riesenie je prihlasit sa na webe, editovat vsetky jazdy ktore mate zaevidovane a naklikat im ci sukromna alebo firemna a ulozit..

Po tomto si zapnite app a kliknite "Obnovit udaje zo zalohy".. Zaloha by tym padom mala opat zacat fungovat..

Dajte prosim vediet, ci to riesi Vas problem.

Dakujem a ospravedlnujeme sa za komplikacie ;)
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59

10 Mar 2016, 15:01

Všetky záznamy na Vašej DB boli v poriadku, druh jazdy chýbal len v aplikácii. Tak som urobil obnovu do telefónu. Prešlo to, teraz môžem robiť zálohu na web. Ďakujem za pomoc :)

Už mám len jedinú otázku - keď robím import, neberie mi to poznámku. Teda ak chcem importovať aj stĺpec s poznámkou, tak sa mi nanovo otvorí okno importu a začínam odznova. Ak vynechám stĺpec s poznámkou, všetko funguje (v prípade ak nemám diakritiku v "Odkiaľ" alebo v "Kam"). Dá sa importovať aj s poznámkou a diakritikou?
Stevo
 
Príspevky: 3
Registrovaný: 14 Dec 2015, 14:48

13 Okt 2016, 13:15

Prosím Vás potrebujem poradiť - nenašiel som na fóre takýto problém:
V septembri som si všimol, že keď urobím zálohu z app na web - trasy - nezoberie mi všetky.
september si nepamätám, ale v októbri mi neurobilo zálohu z app na web z 5.10, 6.10, 10.10, a zatiaľ z 12.10 ostatné 3.10, 4.10, 7.10, 9.10 a 11.10 to spravilo. V mobile ich mám všetky (acer E39 4.4.2. android). Vedeli by Ste sa na to pozrieť? Vždy vypíše, že záloha prebehla vporiadku. Ďakujem
majo.ju
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 08 Feb 2016, 07:33

17 Okt 2016, 15:51

Hm, v logoch nemate ziadnu chybu..

Napada mi jedine.. Skuste sa pre jazdy, ktore Vam nezalohovalo na web editovat a pozrite sa, ci tvar v ktorom je ulozna jazda je 123.45km (spravne s bodkou)..

Ak tam mate tvar 123,45km (nespravne s ciarkou) moze dojst k tomuto problemu..

V pripade, ze tam mate ciarku, nahradte prosim tuto ciarku bodkou a zaloha by Vam mohla prebehnut v poriadku..

V opacnom pripade ak si zadate manualnu synchronizaciu, nie je dovod, aby appka ignorovala zaznamy, ktore su zadane spravne...
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59

20 Okt 2016, 10:46

Ďakujem vyskúšam.
Mám ešte jeden problém, keď zapisujem novú jazdu tak mi neponúka počiatočný stav km z predchádzajúcej jazdy. Ale stále mi ponúka údaj 224267 km hoci posledný údaj km mám 30874 km.
Neviete v čom môže byť chyba? Je to chyba asi posledných 4 mesiacov predtým to išlo. Neviem prísť na chybu. Ďakujem.
majo.ju
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 08 Feb 2016, 07:33

20 Okt 2016, 11:26

V sekcii prijmy si prosim upravte prijem z 10.6.2016.. Mate tam preklep v stave tacho..

Na zaklade tohto stavu tacho Vam appka predvyplna najvyssi zadany stav do jazdy..

Malo by potom ficat spravne ;)

PS: Pekny Duster ;)
Prílohy
prijmy.png
prijmy.png (144.46 KiB) Zobrazené 5662 krát
Obrázok
Atlas
Administrátor
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 305
Registrovaný: 08 Jan 2013, 10:59

21 Okt 2016, 08:06

Ďakujem
majo.ju
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 08 Feb 2016, 07:33


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť